Thursday, September 10, 2009

~yay~


yay!


aku da abis exam!


hehe..adik aku yg abis exam.aku plak yg terlebih excited.hoho.


nk tau kenapa?


sbb aku xpayah lagi tgk buku2 die yg bapak gile xkemas n serabut bagai2..


sume buku2 die akn ku suruh die simpan kt arkib negara korea.


dasyat gile minah 2 stadi.


kalah bdk oxford kau..


kalo xcaye cube tgk:

nasib baik aku xsempat gile.



*gmbar ni versi yg aku da kemas2 da sikit2.blom lagi yg tyme btol2 tgh stadi.gle ah.siap ade booklet jualan hari raye ag.pas2 biskut almond london utk raye, die da kebas mkn awal2 da.tensyen blaja py pasal.slip gaji parents aku die gune tuk stadi maths kot.kot la.haha.lantak ko.pas ni aku nk tgk ko kemas sume buku2 ko.aku sudah tidak larat nk kemas hari2.sekian.semoga dapat 10 A.




-bermulanya episod pencarian mlm lailatul qadar.selamat beribadat kwn2-






notakaki:negara jiran kite mmg h1n1.

perlu ke bantu lagi?

6 comments:

karatz said...

ko lak telebih esaited.well,hope she/he get a super nice result.amin

DoDu@HaHA said...

harap2 adek ko sukses sperti akaknya..

huhuhu..

nooratikah said...

at least adek ko rajen... ade aku uat keje skola pon liat ni lak nk stdy... iskk~

xlame daa pose ek... huhu

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Huish....!!
Kalo bdak Oxford or Harvard tgk mst segan...
Naper la dorg tak stadi sedasyat tue.. ;p

Anyway...wish dia dpt result gempak..

sha sha =) said...

great!!
da abes!!

nagare jiran ta harus d tolong.
ngada..
padahal majoriti sama2 islam.. ta plu laa wat reformasi jadah haram

~nAbieyLa~ said...

karatz:haha.aku mmg gni.haha.

haha:ape mksud ko sukses?aku xdek lah sukses mane pon.hoho.aku arap die lagi bes dri aku

ika:adik aku blja je rjin.tlg org mls bapak gilex100000000.tensyen aku.da abis exam ni, mmg kene r ngn aku.

aku tgl lagi 2 ari je

pbw:haha..tq2.semoga die mendapat semua A++++

shasha:yup.da bis.hepi.

negara tersebut xtau mengenang budi.tapi nape lah kite bek sgt kan