Wednesday, September 9, 2009

~what will happen?~

DRAMA REVIEW:

"WHAT WILL HAPPEN IF THERE ARE PEOPLE WITH SUPERNATURAL POWER?"


A DEVIL WITH GOD'S HAND vs. AN ANGEL WITH DEMON'S HAND




a bad person that can heal people and a good person that can kill


BOTH of them just need 2 touch people by using their hands.


WHAT WILL HAPPEN IF THEY MEET?



(two-headed dogs)

-PG 13-


~the end~




ni adelah cite yg aku baru tgk.ada 10 episod.tapi baru kuar 6 episod.aku dapati cerita ini sgt menarik. jika dilihat dari sudut agama mmg kurang baik terutamanya kepada children under 13 ye.tapi aku rase kepada kite yg da besar n matang, ade sesuatu yg dpt dipelajari dri cte nih.tapi sile jgn terpesong~hanya Allah sahaja yg berkuasa.


jika dunia mempunyai orang seperti ini, apekah yg akan terjadi?kisah ini memaparkan realiti kehidupan manusia..tidak pernah puas dgn apa yg ada..ketamakan n sebagainya.


sebenarnye aku suke cte ni sebab hero die hensem.WAAWAWAWAawawaeawawawwaw



tapi serius..cte die bes.cbe la ye.



boleh d download di:
d-addicts



nota di kaki: xsangka ade jugak cikgu dgn gelaran "ustazah" tapi tidak seperti ustazah.baik penampilan atau tingkah laku

kt sekolah mak aku ade 'toyol'.xtau students atau cikgu.laptop seorang cikgu ilang, duit mak aku n bla3 juge dikebas.cctv yg ade xdipasang.takut bazir letrik kot. *sinis*



huh! feel like caruting..sabar2..xbaik..ok.

9 comments:

anum farida said...

ishk3x...x hbs2 cite korea die...korea ker..ntah...aku pon x taw...cite seangkatan dgn die lew....

~nAbieyLa~ said...

jepon la..aku da xlyn da korea

DoDu@HaHA said...

mek selera makin tinggi..

dulu korea, skang jepon.. lpas ni..

ape pulak??

karatz said...

keje ko tgk citer je.bagus!

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Hm.....mengikut saranan anda krn heronya sgt encem.....!! ;p

nooratikah said...

daa jd antoo jepun daa mekk nih... isk2~

~nAbieyLa~ said...

haha:kita kn da matang.selera mestilah mkin tggi.lepas ni aku wat filem sendirik kot.xpon aku jadik pelakon

karatz:ko xpaham perasaan org bosan cuti 4 bulan ni cne..

haha.lagi beberapa hari je cuti.pasni xbleh relax da.kembali menjadi student

pbw:yeah! btol.st hensem lagi macho.sile suke.

bijou:xpe.antu jepon cntik.haha

reverie said...

Akutakfahamapayangbestsangat. GilaKoreanFilmsemuani.

nabila said...

bukan korean la.jepon.nk wat cne.sedap cte die.haha