Monday, September 7, 2009

~aku byk idea tapi xterluah~

salam.


selamat hari raye


ringkas sahaja.aku xdpt menulis pnjg2 mlm ni.hal ini bukan sebab aku xdek idea.idea aku mmg mencurah2 skang nih.selebat ujan yg mencurah2 jatuh ke bumi.hal ini adalah disebabkan oleh:

  • adik aku upsr esok (aku pon kene la wat2 feel cm nk exam esok.bukan aku je.sume org lam umah)
  • encik guruh petir kilat sume bersatu nk sambar broadband aku
  • aku tiada kredit walau sesen pon
  • aku pening memikirkan brg2 yg hendak aku bawa ke sana
  • aku rase xtenang.emosi terganggu, fikiran melayang2, tidak dapat fokus. (xtau kenapa.tapi mcm da tau kenapa)
  • aku rindu kawan2 (meh la dtg umah aku nih)
  • bosan bersama laptop n membuat perkara yg same setiap hari
  • mungkin aku rindu ipip.(xpasal2)Align Center
*sebab yg last jgn sile jgn gelak.aku syg la ipip sikit2.eh byk2.


notakakiku:smlm tgk cte jepon xdek sub.3 episod xdek sub.bukan aku bodoh xreti nk dld sub ke ape, tapi sub die mmg da xkn kuar lagi.n lepas tgk cte 2, aku rase aku cm org jepon.noktah.

7 comments:

sha sha =) said...

rutin idop aku juge semakin membosan kan~

tp mak aku ta nmpak semua 2 haha..

Shidi said...

Aku nk pegi umah kao mek.tp apakan daya.xreti bwk moto.

DoDu@HaHA said...

aku tringin nak rase budu...

tapi lidah ku kelu...

mek merindui ipip, aku rindu bumblebee.

amende ni..... ish3.

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Fuh...mmg terer ar tgk cter jepon even tak ada sub..
Camner nk menghayati cter tue?

Jaga2...
Jgn biarkan kilat, petir and guruh tue bersatu and berjaya menyambar broadband anda...!! ;p

~nAbieyLa~ said...

shasha:haha.same la kite

shidi:nek la train.train kn byk. n murah

haha:haikal! ko sakit ke?mkn la budu byk2.aku iklas tau rindu ipip.aku tau tujuan ko nk p ipoh ngn shidi n awang sbb nk p ipip kan?ko lagi syg ipip dri aku

pbw:huuhu..saye mmg terer jepon.da lali da asyik tgk cte jepon jek.

ye..selagi saya masih waras, saya xkan korbankn broadband saye yg tersayang

miss d said...

iya2.aku juga sudah tataw maw bikin apa.waaaaaaaaa..

nabila said...

dila:hhuuhuhu..bosan...kite same