Saturday, September 5, 2009

~gara2 ribut~

salam (ringkas)

kata2 aluan.


aku xboleh online skang nih..ribut kuat sgt..guruh berdentum dentam.kilat sabung menyabung, hujan menari-narian n toktok (katak) bernyanyi-nyanyian.sebab takut broadband aku disambar petir, maka aku xboleh tulis blog mlm ni.(bukan kah aku sedang menulis skarang nih?)



*alasan kerana tiada idea.



nota ibu jari kaki yg xcagu:hujan itu nikmat.krooooooooooooohhhkrohhh...alhamdulillah.



(eh sepatutnye post ni xdek..aku kn xley online..cne boleh ade nih?)





*biul*

6 comments:

nooratikah said...

time ribut jgn on9 dangeles okkk... aritu umah aku blackout sbb adek aku sengal g on9 time dentum dentam tuh...


p/s:aku rase mekk dlm keadaan tidak waras sikit time die tulis blog nie....

anum farida said...

huhu....
aku pon rase gitu gak ika...

Shidi said...

Post yg akan trtulis di saat kekeringan idea.ha3..aku ade cdgn,ape kate pegi online dkt rahman.kmfem trus dpt idea..hhaha.=D

DoDu@HaHA said...

rahman mane ade internet.. kafe sbelah die adelaaa..

Shidi said...

Xpe.mek ade broadband.bwk ahh pegi cucuk dkt rahman.hahah

nabila said...

ika:mmg bhya weh..jgn online cm aku nih.bhya.

anum:ape ko rase anum?rase asam masin?
masam ke masin?

shidi:yela.mmg byk idea.tulis pasal ape die bungkus nasik kandar pakai paper tamil yg ade gmbar org india meninggal.mmg btol la

haha:ntahnye shidi nih.tapi kalo wireless boleh kot.haha.xperlu lah aku bwk broadband bagai