Wednesday, August 26, 2009

~yang mana ya?? (bace dgn menggunakan care sin chan mencari2 roti keju)~

assalamualaikum n selamat pagi dunia!!




h1n1 berbahaya.*ttbe*


aku sedang dlm dilema.sedang gle.mcm mane nk buat ye.


aku sudah beberapa hari mengusha henpon.aku cop la mane2 model yg aku berkenan.tapi aku xtau samada aku nk bli kt sini atau kt sana.mmg org ckp lebih murah d sana.tpi adekah function die all ok apebile d bawa blik ke sini?aku harus tau itu sebelum aku mmbuat keputusan utk membeli yg mane.sape2 tau sile bagitau.aku mmg xtau lgsg.bagi idea samada better bli di sini atau sane?sile sertakan hujah2 bernas skali ye.

antara model2 yg aku berkenaan:


ni lah model yg paling aku ske!! tapi duit3333333....mhal weyh..wuuu~
model:nokia 6730 classic
harge:rm 955 (ri2 tgk kt kb mol 925 jek)
kamera:3.2mp
kebolehan:xperlu cakap.tgk harga pon tau

*bnde yg paling aku ske kt sini adalah keypad die yg rata n kamera die beserta designnye yg simple



Align Centerfon ni adelah choice kedua aku.die adelah murah tetapi cntik.if it's better 2 buy there, i'll buy dis one first.kt sini.hoho.
model:2700 classic (rasenye coming soon)
harga:rm 380 (agak murah la kan)
kamera: 2.o mp
kebolehan:bese2..xlah canggih mane.xcomplicated sgt..n it's fine je wit me
*skrin agk besa n keypad rate.ske!


NI adelah model2 yg aku berkenan.ni stand by py pilihan lah.cntik gak.sbb 2 aku cm gle skit


53o0 classic, rm 529, kamera 2.0 mp

7310 supernova, rm 659, kamera 2.o mp

5310 express music, rm 799, kamera 2.o mp



NI adelah choice2 yg terakhir.ade skit2 la yg aku ske.



6303 classic asenye, rm 655, kamera 2.0 mp

5320 express music, rm 888, 2.o mp




NI adelah yg aku suke...........tpi.......


6700 classic



nk sebut harganye pon aku XSANGGUP! huahuahahahauhauhahuau..



buruk kau henset! (consoling myself*retarded*)




sebenanye harga2 ni aku tgk lam tenet.tpi ble tgk kt kedai myb len. myb sedikit murah or myb sedikt mahal.kalo pndai crik, dpt la yg murah2.kalo yg jenis cm aku nih, asyik kene tipu dek org je lah.da tau diri sedang d tipu, tpi baik lagi.kunun2 wat muke percaya.pangggg sebijik kepada diri sendiri.da3..semoga x dtipu lagi.kwn2 sile bantuin aku ya.komen n idea sgt2 dperlukan aku.terima kaseh! i'll always appreciate it!








aku bnci anjing itu.die membantutkan plan aku nk kayuh beskal.comel xpe jugak.ni x.huduh sial.



opps..terbuat dosa.xpe..anjing xpe.die xknal aku.



n die juge xhensem.






.... ...... ..... .....

13 comments:

miss d said...

hoho..awat aritu tak p lowyat?
sana cam murah per (cakap mcm slalu lepak sana)btw,anjing bulldog mmg la camtu.jgn lemahkan semangat jogging ko.anggap anjing itu dugaan~

arah said...

hahahaa...yg supernova tuh mcm caln punye tp memg lawa gak...yg first tuh on lawa la ngn 3.2mpixel cmera...xpe la buang duit skali seumor idop...hehhehee..yg pnting puas ati..hehee:DD

nabila said...

miss d: aku xsempat r nk p lowyat.tiqah xbape cht ri2..mls pule aku nk meminta itu ini.hehe..


ape ko igt anjing 2 ilusi ke?sekali die ngap kaki aku cne?aku xmau jadi capik.

arah: ha'ah cm calin py.yg cm arah py org bekenan gak.tpi harga lebih kurang yg first 2.so, bek bli yg first.


oh duiiiiiiiiiitttttt...trun la dari langit..power root!

sha sha =) said...

hoh~ bulldog! comei!

DoDu@HaHA said...

beli kat sane laa mek... senang sket.. function still same.. pabila melibatkan simkad je jadik lain.. huuhu..

fadhillahbakren said...

mek,ritu epul ade ckp harga sane ngn sini lbey kurang je.xtaulah.beli cni je mek sonang cito.hehe
eyh hanjing itu najes!jauhi diri dari najes!

mek,mao mintak tolong bisa enggak?mao kirim serunding daging.sini ade tp susah nak cari yg sedap cm salu ko bwk tu.ko bwk time kat airport la.ti papehal aku confirm balik eyh...

nabila said...

shasha: bulldog???comel??? dagu berkedut2 sampai 4 lapisan 2 ko tertarik??

haha:bli sane ke?aku nk ty senior sorang pon xon...mane akmal amri nih?ri2 die ade ckp kalo pandai cri kt ebay bleh dpt yg murah.tpi aku xpandai.

dila:yeke?2lah..aku survey2 pon lebih kuran je aku tgk harge.ble convert duit kite la.kalo xconvert mmg la murah.tp ntah..xtau lah..

ko nk serunding??serunding daging import ke kampung??nnti roger aku.n one more thing.stat la berlatih dr skang.belatih cne nk jwb tanpa gugup n ragu2 ble pegwai imegresen 2 ty bnde ape ko bwk.jgn jwb beef, sile lah jwb coconut.hahaha.prektis make perfect.

anum farida said...

meks...
the latest express music...
i like it....
huhuhu

nooratikah said...

byk gile nfon ko minat... aku pown penin tgk... sume nak rase...

~nAbieyLa~ said...

anum:huhu...tapi aku ade choice yg lebih bes la...haha

ika:2 la pasal ak ckp ak cm gle je

fadhillahbakren said...

mane g sodap mek?ahh drooling ah ni...huhuhu..mane yg ko rase sodap tu ok je la.

aku nak kirim kat kak ipar aku,xsempat kot.huhu

nabila said...

rumate ku:huhu..yg lebih sedap lebih mhl la...nk bape rgt..daging kg la yg mhl 2..tpi ble aku mkn, cm xdek beza je.haha..msg aku t..after adek upsr, aku blik kb

bedah liberty park said...

bile punye daa ko sowh ak bace...bulan 8 kot!enpon pun dah beli agknye....