Monday, August 24, 2009

~3 Ramadhan~

assalamualaikum n selamat pagi 1 malaysia! smoga anda semua ceria2 sje pagi ini.bagi yg berpuasa 2, senyum la skit. (mcm DJ hot fm?) *raban+rapu*

pagi tadi wak2 nk gosok gigi, aku nyaris terguna shampoo sebagai ubat gigi.mamai py psl.

mcm bese..pas sahur aku lyn tenet.download n download lagi.3 episod aku dpt sejak mlm td.haha.sbb 2 lambat skit post aku hari ni.pas solat p jog n men beskal.eh silap.kayuh beskal.p sorg2 je.adek n ayah aku hangat2 ciken shit je.perghh.xpela.

aku xdek idea nk tulih ape.so aku nk ty nih..



"kite lebih baik dari ape yg kite fikirkan atau kite hanye bajet bes sahaja, pdahal kite xbes pon?"




sile2 lah respon...nk respon bnde yg xberkaitan pon boleh~


..selamat.berbuka.puasa.3..


_________________________________________________

4 comments:

nooratikah said...

wooo... ko reti kayuh beskal????!!!!!!!!!! aktif gak otot kaki ko ek.... ke beskal 4 tayar tu ko naek...=P

sha sha =) said...

hoh! segar bugar ko g main beskal eyh! gud gud!

DoDu@HaHA said...

men beskal mmpu membakar kalori€€pada kadar yang sama dgn berenang.

~nAbieyLa~ said...

ika: laa..ko xtau ke aku ratu beskal?dulu zaman aku mude2 aku men beskal xpegang handle 2..sumpah xtipoo..kire aku tomboy gak la wak2 kcik2.penah aku men bola sepak ngn team laki.sorang je kwn pempuan aku yg jgk tomboi lebih skit dpd aku men wak2 2.da la aku pkai bju krg.las2 aku jth tergolek.bodos.kire jatuh beskal la yg wat otot kaki aku kuat.

jap.aku xmen r beskal tayar 4 yg standard ko 2.haha.aku men beskal adiah 5a upsr dulu.beskal bergear.


shasha:yup.aku ske r nek beskal pagi2.angin menderu2.da la angin sejuk.bes pas penat2 jog 2 dpt agin.huhu.wak2 2 residents tmn aku tdo agi.haha

haha:so wut du ya mean?aku xreti benang la.masuk air je aku tenggelam.naseb bek aku reti men beskal.kua3.aku xmcm itik..itik ni kalo die men air yg sedalam mane pon, air 2 tetap kt paras dada die jek.huhu