Friday, August 28, 2009

~kepelikan~

hai kengkawan.selamat petang.

hari ni aku tidak cukup excited hndak menulis.kerana hari ni aku telah tdo selama 2 jam lepas zohor tadi.aku xley nk kawal la.ngantuk gle babeng.huhu..

make aku nk tulis bnde simple je lah.tadi aku kuar pegi cri kain bju raye adik bongsuku yg akn amik upsr xlame lagi(perlu ke btau).make, kami 4 org (mak aku, aku, adek aku n adek aku) pakai lah mask.al-maklumlah, kuman sesema babis sedang terbang ke sana ke mari.

ble masuk satu kedai nih (*&^ *&^), aku tgk ade ramai sgt org.ble kami yg pakai mask ni lalu, mereka seolah2 menjauhkan diri. ade satu lagi.adek aku ckp,tyme die tgu satu fitting ro0m 2, ade sorang mak cik kuar bersama anak kecik.die dukung la anak die 2.ble die kuar je fitting room 2, die terkejut gle tgk adek aku.yela, adek aku pakai mask.terus die cepat2 blah dari situ.




ngok.




di sini aku nk ckp, ape ke pelik beno org2 kt cni?????cbe ko pegi kl nuh.bukak sikit mate ko 2.org pakai mask as a precaution sesema babis 2.yg xpakai mask, yg idung asyik sok sek sok sek 2 ko berani plak dekat.ape lah punye pelik nye pemikiran.aku mls nk carut lebih2..bulan pose nih.bkn sekali due aku perhati.byk kali.peliiiiiiiiiiiiik btol aku.org yg pakai mask 2 jgk yg ko takut, yg ko pelik, yg ko pndg jelik..padahal kami sedang melindungi diri kami daripada kamu2 yg xpakai mask yg risikonye lebih tggi utk kene sesema babis.phm x????



*tiada kaitan dgn yg hidup atau yg sudah mati.hanye berkaitan dgn org2 yg aku jumpe tadi lah.org2 len yg xpakai mask jgn terasa pule.



kesal.



anger level: 4 (out of ten) *suda trun lepas bkk pose tadi*



jap2:hari 2 penah ade sorang bdk kecik.umur die agak2 4-5 thn kot.die nk sepak aku sebab tgk aku pakai mask.kt kedai kain wak2 2.korang tau x ape?aku bulat kn mate, aku tunjuk buku lime kt die(hyperbole gle).mujur mak die xnmpak.hahahaahahahah.pas2 die takut.padan muke ko bdk kecik.xhormat org lagi.hahahhhahahhahahaaha.aku jht2.da die kaco aku..mood aku xbes pade hari 2.hhahahahahahahahahahahhahah.mcm org budus pule aku tyme 2.titik.




teruk kan aku.



aku salu je pakai mask walopon mask mengurangkan kejelitaan aku~ huahuahuahuahu

7 comments:

farah azmi said...

besela tu mek. mentality org lain2. ko sabau je la ek. kalo da xtahan sabau, ko tampar je laju2 mereka tue. haha. takpon ko cabut mask ko, bg dwg pakai lak. dwg jeles tu sbb xdpt pakai. da sold out.

btw,"aku salu je pakai mask walopon mask mengurangkan kejelitaan aku~"

xbole blah do ayt KEPERASANAN bersama KETAKBURAN ni! hahaha!!

DoDu@HaHA said...

aku pakai rileeek jeee... xde sape kesah pown..

ok laa tu ade gak orang perasan kehadiran korang..

aku macam xwujud jek..

hahaa

annadzirah said...

rilex a bila oi..
dorang sume org ulu kot..
xtau kewujudan seseme vavi 2..
xade sumber yg bitau dorang.
wahahaha.
((:

sha sha =) said...

hoy yea..

pakai jek.. walo aku terasa muke kembang jek akai mask.. gasak..
gasak..

~nAbieyLa~ said...

rumate ke: haha..babis..lantak la diorg..lembu py susu, sapi dapat name *ade kaitan ke peribahasa nih*

tumtum:aku mls nk wat pangai g2 depan khalayak.silap ari blan aku masuk lokap bln2 pose nih.xmau aku.

haha..cm xkenal aku..ayat2 kebajekan yg mampu buat org muntah mmg aku pro la...haha..

haha:aku xkesa kalo die bag respon elok.die nk tepuk tgn ke, seyum ke, tunjuk aku bes ke...it aku ley trime...ni x..diorg melarikan diri pule.cm aku nih makhluk yg mmbawa virus plg jht lam dunia lak.

cik:ye kot..xpon diorg terlebih extreme.misunderstood.apole.

sha:bia kurang jelita, asalkan xmenderita.haha.slogan baru

nooratikah said...

sonang cite...
ko xyah pedulik owg len..
mereka nyer tendency dpt kuman babis ag tinggi....
kite nk elak die...
die lak beriye nk elak2 kite yg pakai mask ni...
iskk~~
sakit tull ati aku...

~nAbieyLa~ said...

ika:2 lah pasai.walopon ak nk wat derk je.tapi kdg2 cm xleh stand gak r.sakit ati tgk org g2.tapi xpe.sabar2.mujur perot ak kosong.kalo x lame da......