Wednesday, August 26, 2009

~mcm2 lah~

assalamualaikum n selamat sejahtera sidang pendengar yg dihormati sekalian. berdirinya saya di ini kerana tiada kerusi (ayat sape ntah aku pinjam ni). ade sape2 dmm atau btuk atau sesema atau sesak nafas hari ni?kalo ade pegi la hospital, kalo xdek, duk rumah saje.jgn ringan kaki nk jln2.

aku lmbat menulis harini.yelah..tadi aku hampir kandas dek tiupan angin kipas yg mendayu2.fuuh.naseb bek mak aku kjut suh bgn.haha.pasai 2 la aku lmbat.ni pon aku bru blik men beskal.aku taip post ni sambil tersungkur.haha.ok, the end ttg rentetan hidup.

semalam aku g kb.tgk rumah baru aku.tukang baru nk pasang tgkap.LAAAAAAMMMMBAATTTT gle nk siap umah ni.cpt la weh pak cik tukang.ayah aku byr byk da kt korang, tapi ble kije korang nk byk?bulan pose ni lagi lah lambat agaknye.xsempat aku merasa duk umah bru.waaaaaaaaa sedih3.tapi semalam aku suke ble tgk umah aku da d pasang tgkap.hehe.xdek la melopong jek.pintu minggu ni bru nk pasang.pas2 aku singgah la kb mall.aku bajet ade PC fair kt c2.kunun2 nk survey laptop.sampai si2, ampeh.mane ade PC fair.upe2nye aku salah tempat.hmmphh..malas da la aku nk pegi.nnti2 lah survey laptop.

tibe2 aku bli sayur.pas2 time nk byr 2 aku tgk every lane 2 ade label utk lelaki, pempuan n family.fuyooh! n pelanggan2 ikut peraturan 2.punye la lame aku xbalik kb.aku bru tau sal bnde nih. bgus3.mgkin ade baiknye mereka buat begitu.make aku pon byr d tempat jantina aku.perempuan ok.bkn yg lain2.

pas2 satu bnde lagi aku tgk.sepanjang perjalanan aku pegi kb 2 aku tgk ramai gle org jual mknn tepi jln.sedangkan wak2 2 bru pukul dua lebih.adekah wajar weh seawal itu nk jual mknn di bulan pose?awal gle.sepatutnye tidak boleh..ia menggalakkan org berbuka.cbe bygkan maknn seperti murtabak n bnde2 seangkatan dgnnya dijual dgn sgt lah awal.ishhh..nnti msti ade majlis perbandaran tegur 2.tu lah gelagat yg aku perhatikan semalam.duit3..duit3..

2je la aku nk cte..idea yg tadi mmbuak2 sudah terbang ke mane ntah.mgkin sbb harini aku sedikit bz kot.survey itu ini, beli itu ini n jalan c2 cni...huhu..esok la pule.


gelagat mak aku.da penat bebel kt ayah aku xbagi nek, tpi die nek jgk walopon die gayat


jgn contohi d rumah.smbil drive boleh tgkap gmba ag 2.berhati2 lah di jalan raya






sori.aku sedikit lari topik n tidak kembali ke pangkal jln.maaf.selamat bertarawikh.

2 comments:

DoDu@HaHA said...

mek ade rumaaah baruuu!!!!!

arah said...

hahahhahaa!!! mek gak! camane boley lari tajuk di akhir crita...adoii...golek2 aku bace..lawak siot!adeiii