Thursday, July 16, 2009

~tentang ape?~

assalamualaikum n selamat sejahtera..hari ni aku xdek idea nk tlis ape kerana aku sgt bizi menguruskan beberapa bnde yg aku nk gune minggu depan..hal ini kerana hari sabtu ni aku akn bertolak ke perak atas urusan kenduri.kemudian aku bermalam sehari di rumah miss_d n kemudian pade hari ahad aku akan bertolak ke kuala lumpur.byk urusan yg perlu diselesaikan.lebih ntah ape2 lagi, aku xtau bile aku nk blik rumah.itu sahaja.titik.

aku ni ble amik gmbar selalu je pose xkene.tudung senget la,idung senget, mata sepet,mate juling tibe2..kdg2 senyum senget la..susah btol..so, disini aku nk tunjuk gmbar2 yg penah aku amk..gmba pasport la.kalo xcaye tgk la ketiga3 gmba lesen aku (maaf..aku xdek scanner):


'cntik' kn gmba aku...yg tgh2 2 cne ntah ley ade taik lalat kt pipi aku..sape py kije xtau..(jpj pon reti wat lwk ye)

haha...ni lah gmbar terbaru..hasil editan yg kemelampauan oleh tuan kedai..ni lah gmba plg ok aku ade..itupon sbb edit..


~ok...abis pasal gmba aku..ni aku nk tunjuk gmbar tyme kezen aku kawin ri2..xsempat nk upload..tpi gmbar pelamin je la..gmbar pengantin aku mls nk upload...hehe..:

putih cntik gak..

ade plak dua budak kecik ni kan...lagi cntik

ni plk tmpt akad nikah..dlm umah jgk..

kami yg bakal kawin xlame lagi.bape thun lagi la yek..?

bilik tido pengantin kt tgkat atas..kami curi2 masuk..

hantaran lelaki kpda pempuan

hantaran pempuan kpada lelaki..cntik spek itam tuh




satu lagi gmbar...xdek kene mengena..tpi aku ske..:


kepada org2 yg aku syg~hihi

11 comments:

chitamsi said...
This comment has been removed by the author.
anum farida said...

aku kah org yg ko syg...huhuhu

weh,nk trun kl???
meh dtg ukm meh....

anonymous said...

tido umah miss_d.

cam pernah ku lihat saje profile miss_d ni. rasanya.

kadang2 manusia ni ada species senget. wat ape2 pun mesti akan... senget..

heh. orang kata sbb suka makan tengkok ayam. tapi taktahula sejauh mane kebenaran itu.

anda jawab?

nabila said...

anum:
ye...ko adelah salah sorang drpda mereka..huhuhu...haa...aku trun kl...tpi xtau la smpat ke x nk jupe korang...urusan visa adelah lame bak kate lecturer aku...kalo ade rezki, kite jumpe ye...

anonymous:
ye..miss_d..ko juge ade blog beliau..beliau itu kwn bekku..

tengkuk ayam?aku akui mmg aku mkn...tpi tidaklah suke...hehehe...ntah2 aku penah mkn tanpe sedar kot..sebab 2 senget je manjang time amik gambo..lagi2 amik gmbo kt kdai

sha sha =) said...

hehehe~ mek!!

comey jek muke ko untuk gmba visa tuh!!

farah azmi said...

comeynye kawan i nieee...;)

reverie said...

wiwit. I nak kenal you!

miss d said...

fewwiit cantekla pict visa kao.hehe

btw td aku dok godek2 file2 lama then terjumpa kad outing ipip.

skali tgk cam penulis buku teks sejarah.2 kali tgk cam ko.ahaha

sok sampai kol.aku fetch.ok~

~nAbieyLa~ said...

shasha:
terima kasih kepada tauke kedai gmbar kodak express

tumtum:
tauke! sorang lagi puji keje tauke!

reverie:
nk kenal aku ke?bulan 10 nnti ye..

miss_d:
sal gmba via2 aku mls da la nk p kedai gmbar nk smpaikan pesanan ko kt tauke 2.ko g sendiri lah.

lam buku teks 2, yana lah.tgk btol2.

btw, sok aku sure kol ko py xmau aku sesat kt manjung2

nooratikah said...

i like white!!!!

nabila said...

i like gold!