Tuesday, July 14, 2009

~perasaan~

assalamualaikum n selamat pagi kwn2..

hari ni n41 dun manek urai sedang menghadapi pilihanraya..sape menang sape kalah kite xtau..kejap lagi, aku sebagai wartawan bergerak (nek kete mak bapak aku je) nk pergi tinjau2 keadaan di sane..yelah..berapa sentimeter je jarak dun guchil ke dun manek urai nih..esok aku bakal menyiarkan gmbar2 menarik ye..oleh sebab itu, hari ni KELANTAN cuti!

sebenanye bukan itu main point aku.aku cume nk berkongsi ttg kemusykilan aku berkenaan dgn suatu bnde..

sejak kebelakangan ni aku selalu jugak la mimpi seseorang.selalu org 2 muncul tetibe lam pale otak aku.aku xtau knape.org ckp kite akn mimpikan samwan ble kite selalu pikir die.xpon kalo die ni rapat gle ngn kite.tpi aku X. aku xigt lgsg die.rapat ngn die JAUH sekali.aku xdek kaitan pon ngn die yg mampu wat aku nk pikir sal die.tpi ntah nape.mimpi 2 dtg tanpe aku duga.takut jgk kalo aku ade gangguan mental.tpi ari2 wat medical check up, doc kate aku waras je.die tnda NORMAL je kt mental state aku.inilah yg aku pelik.kalo skali dua mimpi 2 dtg xpe, ni byk kali jgk la.ape mknenye 2??ye..org 2 aku kenal,tpi aku hy kenal gitu2 aje.isshh.xphm aku.adekah sebab org 2 memrlukan bantuan aku?kalo nk bntuan aku, nk bntuan ape?ke jodoh aku?ooooooohhhh tidak sekali2...@_@.


aku buntu.aku keliru.tlg aku.bantu aku.sile.sile.

8 comments:

reverie said...

Yang aku tahu. Jika mimpi ular. Tanda nak dapat rezeki.

anonymous said...

lelaki ke perempuan..

mungkin ko terlupa kat dia kot..

Atau mungkin ko nak beredar jauh, berpindah rumah ke..

mgkin satu petanda ko kne contact dia, takut2 ada2 apa2 terjadi nanti.. ko akan terkilan..

kita walaupun jauh, xdekat.. kita semua berasal dari umat yang sama..

Unknown said...

memang kene ngan tajuk ko..
mainan perasaan je sume tue???
keh3.. ko ada hutang ngan dak tue kowt..
haa seposen aku bile nak bayar??

miss d said...

huih sapakah gerangan itu?

???

sms aku cpt2 tahu.

anum farida said...

ntah mek...sape org tuh...
cm misteri jer...
aku knal ker....
ker ko mimpi aku...
gagagaggagagaga..
pasan jer lebey....

sha sha =) said...

mimpi~

kdg2 seram..kdg2 menakotkan..

aku ta suka mimpi kene kejar ular,

penat.

farah azmi said...

sapekah? cepat, msg aku hehe

nabila said...

reverie:
ular?rezki?xpenah pon mimpi cm2..mntak2 mimpi cm2..

anonymous:
die berlainan jantina r ngn aku.haha.mybe sbb aku lpe die kot.mmg aku nk beredar jauh pon.contact die?watpe..hehe..terima kasih atas nasihat n pendapat..=)

mieto:
xdek..ko tipu.aku xdeknye k berhutang ngn die.mainan perasaan ke?tpi knape berulang2?hoih..ble plak aku utang ko seposen..lime posen la..t aku pos

miss d:
ko yg msg aku smlm..haha..n aku xnk btau!

anum farida:
haha..bukan mimpi kamu la..mmg gle misteri la..

shasha:
iye btol..aku mimpi jatuh.penat n berdebar2 bile bgn tdo.penah aku tdo lam kelas.n tbe2 terjage terkejut dlm mimpi.ngok btol.

tumtum:
haha..xmau ckp! top secret!