Sunday, July 12, 2009

~i really like it!~

ari 2, aku blik kg sebab ade knduri lagi..aku tdo pukul 3pagi.yela.aku tolong2 mkcik aku sbb xcukup kakitangan.fuuh.ngantuk xboleh nk ckp.smbil aku pnjat tgga nk gntung langsir pon aku boleh lagi terpejam mata sebab sangat mengantuk.tpi, xpela.bukan selalu.seronok juga skali skala wat part time.huhu.pas2 esoknye berlangsung lah kenduri.ramai la tetamu hadir.keje aku mkn saje.mlm tdi da penat, so repay la.hehe..(ade mkne ke peluh keluar mlm tdi?).ble sume da setel, jam da pukul 10 mlm.penat.ye.sgt penat n mengantuk.sebab xcukup tdo.da siap kemas 2, aku kene blik kg lagi satu.kg sebelah ayah aku.kerana ade bbq ayam d pantai.mulenye aku sgt bekobar2 nk pegi.yela, da lame xwat.tpi sebab mengantuk+penat+sgt kenyang mkn mknn kenduri, aku hilang mood.tpi pegi je la pntai nk ambik kunci umah ngn diorg.

ble smpai je kt pntai,nmpak diorg tgh bergumbira.hanye diorg.org len xdek.tikar bentang luas2.lampu kalimantang seketol.yg tua2 tgh bakar ayam n sosej.yg bdk2 tgh men kejar2 dlm gelap.yg remaja mcm besela.gosip2 n borak2 n bermesej2.aku turun dgn longlai dri kereta bersame parents aku.nk mintak kunci n nk ckp sori sbb xmampu nk join mereka sume.sungguh penat.diorg xbleh terima alasan kami.diorang kate kalo ngntuk, tdo je cni.rupe2nye, ade 5 bijik bantal kt c2.diorg da prepare.so, nk xnk kami redha.tdo saje di c2.berbumbungkan langit gelap, ber'air-cond'kan angin pantai, beradiokan desiran ombak.sgt indah.tbe2 ujan rintik2.5 titik je kot.pas2 da bnti.ble aku tgk ats, sane sini cahaya petir tnpa bunyi, tnda ujan nk trun.tpi selagi ujan xtrun, slagi 2 kami xgerak.ayam terus di bakar.aku baring,pndang langit.bintang samar2 je sbb nk ujan.tbe2 aku ilang.da tertido.parents aku sume tdo.diorang je bkr ayam.

hehe.tbe2 aku bgn.kantuk aku hilang.rase nk mkn pule.so, aku melantak kejap ngn kezen aku.pas2 kami borak2 sampai kami sume tertido.ble aku terjaga, jam da pukul 4.30 pagi.lampu da tutup.diorg sume tdo.mase 2 sejukkkkkkkk sgt.aku tgk diorg sume berselimut.aku je yg terketar2 xdek selimut.mane ntah diorg dpt selimut.pas2 kejut sume org kami blik la uma.smpai uma kul 5 pagi n smbung tdo.

2jelah nk cte.rase seronok dpt tdo kt pantai sampai pagi.bes woooooooo..aku sgt suke.....tenang gle....tdo plak ramai2 satu family.2 yg lagi menarik.....ini dpt mengeratkan hubungan sesame keluarga...hargailah mase bersama keluarga....cbe lah buat juge...hehe..ok salam............

3 comments:

reverie said...

Fuh seronok betul. Nanti kau rasakan 3 tahun di tanah orang! haha.

anonymous said...

seronok nyamok curi darah ko!

nabila said...

reverie:
yup! sungguh seronok.anda cube lah d rumah.pasti skali lagi subuh tepi pantai

anonymous:
2 la..ak tgh kurang darah skang ni..gemok nyamok pntai 2.ble kami bgn tdo je, ramai yg tergaru2 kaki.gatal