Wednesday, June 3, 2009

~selamat tinggal tambun(spesifik)

ari2 sebelom aku pulang ke rumah kitorang (fam aku la) sempat la p jln2 kt The Lost World of Tambun 2 la...walopon aku da pnah pgi c2 ngn kwn2 aku..tpi aku stuju utk pg lagi skali sbb adek2 aku nk men air...tambah2 pulak kt klntan mane lah ade mende nih...yg ade hanya lah air terjun, air sungai, air parit n segala air yg natural la...yg buatan manusia takdek la melainkan akuarium n juge kolam..2 je lah nk cte...seronok gak la...ye la...org pon ramai gle tyme 2...cuti skolah kn da stat...ni lah antare gmba2 yg sempat d snap..

aku bersame adek aku

~heeee

mereka yg kelaparan d tgh2 sungai(kesian)

ikan yg sgt ske mkn

obses sgt ngn mknn, smpai atas darat pon die nek

sultan n putra

"sit!" die patuh..die duduk ble org suh ddk

pndgn dr jauh tlwot~

xtau r sejak ble adek2 aku ade kapal yg bley terbang

cm lwak je~

kapal lanun yg xgerak

2 comments:

reverie said...

acan muntah naik kapal lanun. haha

pemilik blog>mls nk sign in said...

acan mmg...die salu pening..d mane2 shja...kua3