Tuesday, June 2, 2009

~cuti vs. kerisauan

jika dilihat pade entry aku...mmg agak tidak sepadan lah gabungan itu..tapi xmengapa..kerana...cuti bermakne kegembiraan...n kegembiraan berlawanan dengan kesedihan,kemurungan atau kerisauan...itulah yg aku alami sekarang wahai kawan2...bukan aku sahaja...malah aku boleh katakan bhwa ramai kwan2 aku tururt same merasakan perkara yg same dgn aku...walaupun kami cuti..namun ade kerisauan dlm setaip ati kami...12 jun adelah tarikh penentu...tarikh d mane result final kami akan keluar...aaaaaaaaarrrgghh! sungguh risau....perasaan takut sentiasa menghantui aku...ble aku nk wat pape pon aku rase xbes sbb aku riso...riso..n riso...sesape boleh bntu aku...???beberapa org kwn telah menasihatkan aku supaya terus berdoa n berdoa..ya...itu mmg aku lakukan...bagi sesape yg ade method tambahan silelah beritau aku...sekian shja luahan dari jiwa yg agak kacau...salam...(tidak punye mood utk ckp bnde yg menggembirakan)

6 comments:

.b.e.d.d.y. said...

kami juga akan mendoakan kamu
:D

sha sha =) said...

oh..risau~

reverie said...

jangan risau. Lebih baik enjoy cuti ni. Sekali lagi, jangan risau.

anum farida said...

mek..

o0opppss...
nabila.....

aku jge riso....
result exam nk kuar gak.~~~~~~~~~~~~

:(

pemilik blog>mls nk sign in said...

>beddy
terime kaseh byk2...=)

>sha sha
huwaaa! risonye sha......=(

>revrie
aku tidak dapat utk tidak riso...
mcm mane utk xriso ye?

>anum farida
owh..jadi kite same la ye...huu~

miss d said...

worried no more.ahahha