Friday, February 27, 2009

~PBS~ part 4~

ari last...waaa: juma'at
mood: xde lah sedih sgt pon nk pisah...
kaler bju: pakai bju tercantik yg ade lam loker sbb ari las..msti nk tgkp byk gmba
pglmn xdpt lupe:salm2 ngn cikgu..kmas2....mnangkap gmba ngn bdk2 ni..arini xde relieve klas...jln2..borak2 ngn cikgu2 praktikal..tuka2 number...n byk lagilah peristiwa normal sewak2 ari perpisahan...
pglmn mls nk cte:kali terakhir beli air cincau gula merah kt c2...huuu~

conclusion~ aku agk gmbire lah..walopon mule2 cm ntah pape...tpi lame2 hepi je..aku da stat minat bidang yg aku amik ni..byk sgt bnde yg aku blaja...insyaAllah...lecturer2 aku py aim tercapai...hahahha...okey lah...tata bdk laptop..tata bdk meja..bdk yg muke cm 2...bdk pengawas comel..bdk india yg baik...tata klon chip..time kaseh bubur free pg tadi..ko msk sedap...hahahaha...pndek kate...tata sume...!


9 comments:

farah azmi said...

tata. gi men jauh2x. :P
hbs da jd teacher?
haa. weyh, taw x bonda da pindah sbpi gombak?

Anonymous said...

iye?????
bonda da pindah????
alaaaaaaaaaaaa.....
btw...mmg aku da abih pon jdi cicer...
hahaha..sonok juge ye...

.b.e.d.d.y. said...

wei..
jeles r ko dpt jd tcher..
:D

Anonymous said...

knape nk jeles???
ko kn bakal jaadi org besar...
hehehe...
gud luckX3

Anonymous said...

ala... aku pon rs kehilangan dengan habisnyer pbs neh...

sedihnyaaaaa.... wuhuhu...

to 5K3, work harder... cikgu doakan kebahagiaan kamu....

btw, cikgu a_ _ _ _ _ _ _ suh ko add dia. dia dh offer tu, add la dia.. sian dia.. .

Anonymous said...

>power rangers
amik la ko...
xmau aku..
hahahaha

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
miss d said...

ak nampak skandal kat sini!

Anonymous said...

scandal???
no...
i'm not included....
dats cikgu is yana's...
last week he came here 4 camping..
he just gave atention 2 yana..
haha!