Friday, February 20, 2009

~mA AssignmEnt~

ari2 (da lme da senanye) kitorang dpt assignment SS (social studies)
ade 2 tasks..
first task..forum..
second task reflection of the forum...
so..ni aku nk cte skit r sal task yg first 2..
grup aku pilih tjuk THE IMPACT OF RAPID POPULATION GROWTH IN DEVELOPING COUNTRIES..
bapak xmenarik tajuk..
tpi d sebabkan tjuk ni lah mcm agak ok..so kitorang amik la...
grup aku terdiri dpd 4 org mmbers..
3 panel n sorang mc..
ini adelah panel2 tersebut:
panel pertama: datuk seri atiqah azmi (bercakap ttg natural resources)
panel kedua: dato' aadila fatin (membentangkan ttg economy)
panel ketiga: dato' dr. siti nabila *iaitu aku* (mengulas ttg healthcare n environment)
moderator/mc: datin seri nik khairina balqis

ni lah gmba2 huduh kitorang wak2 tgh berforum..(thanks 2 hannah yg xreti tgkap gmba)

aku sdg berbicara n mereka sdg mendengar..


the last group

ade lgi satu grup...tpi gmba die xleh msuk...

k..2 je lah nk cte...tata 42day..!

6 comments:

miss d said...

heh...better ko dl8 pict yg x sberape tu..adoii

farah azmi said...

keh3x. nabila, comel la meja2x yg ko guna tue. =P

~nAbieyLa~ said...

indah sgt la kan...
maklumlah...forum perdana...

rinn said...

siti!!!!
siaplah anda ek!!!

siti eva said...

salam.. nama saye siti eva.. saya ni classmate khairina balqis maser kat tanjung mas dulu.. da lama saya try track die.. boleh x bagi alamat e mel die, or myspace or friendster die.. thanks a lot

nabila said...

ni ha rinn py emel
rinn_8909@yahoo.com