Thursday, February 26, 2009

~PBS~ part 3~

ari 4: kamis
mood: bese je
kaler bju: bju btik ijau(yg len selain tesl)
pglmn xdpt lupe: msuk klas wat observation...ade bdk name darsheni..hahaha...pas2 relieve klas...form 3..bpk bising klas 2..rase cm tgh perang dunia ke 3...aku jeling je..dorang syp sekejap..d ulang..SEKEJAP JE dorg syp..pas2 bsg blik..gle ah...ade bdk laki india..sebok duk cri brg..ble aku t cri ape..die ckp.."cikgu,saya py pensel kotak ilang"..aduh...sape lah curi pensil case die..bdk2 pompuan cne duk men sek3..tom3...lagi pening..yg cine laki plk..tgh men lwn sape py tgn plg kuat..heiiii...kalo ikutkan ati...da lame aku join dorg skali..msti aku mng..jeles tol aku ngn bdk2 skang..bebas nk men ape pon..tpi xkn aku nk join dorang..aku kn cikgu..lupe pule...aku bkn student da...susah gak eh..berada d ambang antara student n cikgu nih..bdk2 melayu plk..borak je la...yg nyanyi lantang pon ade...haduiiii...2 jelah nk cte..
pglmn mls nk cte: bli tau fu fah kt pauline (xkenal) n juge 4 inn ulat...

5 comments:

Anonymous said...

ko tak citer satu bender g.. ada budak puji ko cantik ( hek eleh, nak tunggu aku citer jugak).... malas aku nk hurai panjang2.

titik.


btw, aku kat kelas sebelah leh nmpak ke'gewdik'kan ko.. haha..

Anonymous said...

ko ingat lagi tak makcik soya ngan makcik murtabak,? kem salam kat diorang ek bila ko menjalankan urusniaga dengan mereka lagi.

Anonymous said...

yana...
ko mmg...
mengade....

miss d said...

wah3 mek..ada orang puji dia cantik! malu2 lak nak citer..

hehehe..

Anonymous said...

aku bkn malu...
mane bleh cte....
rahasia pelangi...
uuuuu~