Saturday, February 21, 2009

~AdOiiii~

semalam...
tyme aku lepak2 ngn dak2 nih...
bes je landing2 atas katil tqah..
duk tgk cte bof la (xsdr2 bln 5 ni exam)
aku d serang sakit pale yg teramat sgt...
aku pon duk r diam kjp(kire aku xjoin la dak2 ni tgk cte 2)
tetibe je aku rase cm kepala aku nk pch...
berdenyut kuat nk mmpus dri blkg kpala smpai lah ke atas..
py lah sakit sampai terkeluar air mata aku (xpenah wei aku skit pale smpai ngs)
aku pon berlari ke blik aku untuk mendapatkan space yg lbih selesa..
igtkan bley la kurangkan skit sakit 2...
tpi semakin menjadi2 pule...
so..aku terpakse la menyusah kan tiqah yg sdg syok menonton cte bof 2 (sowie tqah)
d sebabkan die py blik kt aras atas..aku pon kne r msg die..
die pon dgn pntasnye trun...
aku thn skit 2 kjp...sabar...sabar...(aku xtau r nape skit g2)
die ty.."weh, ko ok x..?"mybe die terkejut kot tgk mate aku berair. .
die trus cri baldi , timba, gelas n ntah ape la yg die cri aku xtau..
yg aku dgr wak2 2 gedegung gedegang je...
pas2 die dtg duduk kt kepala aku...
basahkan kepala aku...
n then urut kpala aku(agak lame)...
sampai aku sedikit lega...
pas2 trun plak si yana ni...
ty aku da mkn panadol lom...
diorang pakse aku telan 2 bijik panadol..
make aku pon pasrah je lah...
pas mandi aku baring n tido smpai pagi......
n aku da xskit lagi..
kt cni nk ckp...

time kseh kwan2...SYG korang!
sowie r..
aku mmg x ckp depan2 r...
ok..tata!

5 comments:

anum farida said...

mek..
jgn malas mkn ubat taw...
jge kcihatan..
ko nk exam kn...
take care ek..

Anonymous said...

tq anum...
bkn ape...
aku tkut gak r mkn panadol byk2...
panadol tu melemahkan sel otak...

Anonymous said...

suke tiru aku eh. aku salu saket pale ko pon nak saket gak eh. hehe. jaga diri leklok. lame lagi nak gune bdn tue. insyaAllah. eh, x syg aku ke? :S

AtiE Yati said...

salam...ai mek...
napew cakit2 nie...cian kamu...
sabar ekh....jg kstn bek2 tw... =)

Anonymous said...

uuuuuuuuuuuuuuu~
time kaseh wn2
aku syg korg...
kpada furah:sape tiru ko????
kepada yatie: mekasih ye...hikhikhik