Tuesday, March 31, 2009

¬pggl aku dgn namaku¬

Assalamualaikum kawan2 sekalian..
berjumpe lagi kite pade hari ini...
hari ni aku nk berkate2...
sudah lame rasenye aku tidak mengepost d sini...
hal ini adelah d sebabkan aku sgt bz dgn kerja2 yg bertimbun...
tambahan pule aku akn menduduki peperiksaan final pd 18 mei ini...

ok..kembali ke pangkal jalan...
sudah lame aku pikir2 bnde ni...
tibe2 muncul sebijik soalan d minda aku...
knape kwan2 aku pggl aku mek ye????
setelah d ingat2 kembali...
rupe2nye name itu adelah berasal dpd cikgu fizik aku wak2 aku skolah kt sbpit dulu (yakni en. amri)
setelah kejadian itu, make terlekatlah name mek itu pade aku seperti gam kasut hendaknye...
tak ilang2 name itu dr mulut kwn2 ku..
make d sini aku ingin meminte sesuatu...
sile lah kwn2 memanggila aku dgn name ku...
nabila...
hal ini kerana..:::

nabila...
mempunyai makne yg baik dlm Islam...
iaitu, yg mulia@yg cerdik...
lagipon..jike kwn2 memanggil aku dgn name 'mek' itu...
makenye tiada makne d sebalik pggilan tersebut..
jadi, tidak bes lah jike begitu...
aku mau di doakan dgn perkataan yg baik dpd kwn2 aku...
tambahan pule aku sedang ingin exam x lame lagi...
hatta kwan2...aku memohon...
sile lah pggl aku nabila ye...
sedap je aku dgr...
rindu pule aku dgn name tersebut...
apabila sume org memanggil aku mek, aku terase mcm aku tidak mempunyai name yg sedap...
padahal name penuh aku sedap juge gamaknye...

okey lah kwan2...
especially kwan2 yg rapat dgn aku...
jinak2 kan lah diri kalian utk memanggil aku semule dgn menggunakan name pnjg aku ye....
aku sgt suke...
suki...
hontoni..

ngehehehehe....

"ok lah nabila...pergi buat kirja kamoo...kamoo kn byk kirja"kata aku kpd diri sendiri...

akhir kalam, assalamualaikum...

6 comments:

anum farida said...

erk....
nabila...

kekok plak...

;P

miss d said...

okeyh...from now on i will call ya siti.can i??

farah azmi said...

aku jarang2 pgl ko mek. bese pgl nabila. kan kan? tol x?

.b.e.d.d.y. said...

aq nk pnggil siti la

reverie said...

Tak mahulah. Billy lagi best. ha ha. Baiklah Nabila.

mek said...

>anum:
jgn lah kekok2...
lembutkan lidah...

>dila fatin:
takdek...pggl aku nabila jugak..!

>farah azmi:
yup! btol3...tq!

>beddy:
geli aku pggl siti..

>reverie:
sorang je bley pggl aku billy...
mr.earnest..
hahaha...