Wednesday, December 31, 2008

~jAlAn2~

sepanjang berade d umah..(sebulan setengah)..aku xbyk jln2 pon..tp aku still gak r jln2...i2pon las minute py plan..parents aku sebok sgt senanye..umah bru aku masih xsiap2 ag...alahai...ble la umah bru nk siap nih..jadi beberape ari yg lepas..aku dpt r jln2...tpi xjln jauh pon...jalan lam ngeri aku je la..d sebabkn kesinoniman name pntai timor dgn negeri aku..mke aku pon p la jln2 kt pantai je...(huahuahuahu)..name pntai 2..pntai sri tujuh..kt tumpat..siyes..aku xpenah pon pg pntai 2 selame 19 thun lbih usia aku nih..(gle terok)..time pg sane..semangat aku mmg berkobar2 gle..huhuhu...tpi ble smpai je..ujan turun..DGN LEBATNYE...(cbe byg feelin' aku tyme 2)..waaaaaaaaa...nk tgkp gmba pon xbleh..isk3..sedih btol..jadi kitorang turun utk mkn je la..mkn kopok lekor(my fav)..smbil merenung air ujan yg bercurahan..so..pas mkn kitorang pusing nek kete je la..nk snap gambo pon..dpd dlm kete..sedih nye...waaaaaaaa.....=,(..tpi xpe2..syukur..as long as i can still be 2gether wit my fam..~ngeeee~

adek2 aku yg kunun2 semangat(buat2 muke je 2)

aku yg agak mengade d dlm kete

btg pokok rhu..(senanye bpk byk..)

daun pokok rhu..cntik sgt..aku ske

chalet milik aku..huahauha(tipu je!)

tmpt jemor ikan masin(org klntan pgl ikan kering)~wak2 kt kampong nelayan ni~

adek aku..ingin menjadi model..(wek2)


lepas 2 kitorang gerak ke umah aku yg sedang dlm pembinaan..hmm..da lame xjejak kaki ke cni..yela...time parents aku pg je..aku xdpt ikot..hehe..ade perubahan..xlame lg siap r...ngeh3..gumbira3...xpyh share bilik ngn sape2...


umah xciap~pandangan dri dpn n kiri

umah xciap~pandangan dri kanan

aku d dlm blikku(skenye! da nk ciap!)

pas2 aku p jln2 kt shopping mall(shoppin' sudah menjadi obi aku sjak kbelakangn ni..xtau la nape...)bpe bijik shopping mall aku pg...3 hari berturut2..make..mmg sure lah..berjuta rupiah duet parents n duet aku terbang masuk ke dlm mesin duet kt cashier 2..byk btol brg aku bli..yelah...lg pon da nk blik ipoh..cti da nk abis..sem 4 da nk bermule..waaaaaaaa...dis year i've 2 struggle..! hehe...aku YAKIN aku BOLEH!

~chaiiyook n.a.b.i.l.a!~

p/s: kalo korang nk jln2 cm aku..jgn lupe pakai tali pinggang kt blakang! nnti rm2000 korang@parents korang melayang~huhuhuhaaa

1 comment:

AtiE Yati said...

besnyer jalan2 ea =)
pape pon wanna wish u good luck! chaiyok2x mek!