Thursday, December 25, 2008

~sElEsai jugE~

alkisahnye..
aku 2ka layout bru..
terase cm pink sgt la plak..
d tmbah lagi dgn kebencian aku terhadap wane pink yg begi2 meluap2 sjak kblakangn ni..
make aku pon mengambik keputuan utk menukanye..
tekad dgn azam ingin mencari layout berwarne biru(fav kaler) yg berbackgroundkan wane gelap sprti itam..
arakiannye(btol x ntah bhasa aku)..aku telah berjaye menjumpainye..
cntik kn???cntiiiiiiiikkkk...sape ckp buruk siap la...
aku sgt2 penat..
hal in kerana...byk gle bnde ilang slps aku menuka layout ni...
aku terpakse menggagahkn diri meng'add' blik kwn2 aku..
terpakse membubuh blik sume2 bnde...
****GLE PENAT***
tp xpe...
aku sgt2 berpuas ati..
haaaa....cni aku nk wish...

~wElcomE 2 ma nEw facE blog~

1 comment:

~nAbieyLa~ said...

da bleh comment!!!
hihihi...=)