Tuesday, December 30, 2008

~mAal hijrAh~

...salam..
aku rase xterlambat lagi lah utk aku mengucapkn salam maal hijrah wat kwn2 sume..
kebetulan..
tarikh awal muharram xjauh ngn 1.1.09..
so..kite mmg akan melalui thun yg bru..
make..
jom la kite same2 wat azam bru..
azam 2008 yg masih x dcapai kite bwk ke thun 2009..
n pastikan kite berjaye mencapai azam2 tersebut..

AZAM AKU THUN BARU...

1.lebih medekatkan diri kpd Allah(bc Al-quran..solat sunat..pgi surau..XNGUMPAT..hehe)

2.nk blaja elok2(sgt2 elok~insyaAllah) utk pass dgn kaler2 yg berterbangan lam final exam..

3.nk merealisasikan matlamat kitorg 47 org (amiiiiiiiiiiiiin~moga2 tercapai..)

4.meng'improve'kn communication skill aku..(owh..i'm gonna b a ticer!)

5.nk lbih bhagia n hePi selalu (say NO 2 emO~no moRe!!)

6.nk jdi org yg lbih baik..(dats not mean i'm a devil b4 dis..haha)


7.nk bla bla bla bla bla bla bla....(tersirat...huahauhuhahua)

***aku arap korg pon same cm aku...psg la azam bru..n berusaha utk capainye..kite sme2 support sa2 same len..n same2 berdo'a kpd Allah...BERUSAHA PASTI BERJAYA***

~insyaAllah~


###yg penting..pErcAyA pAdA dIrI kItE sEndIrI###

No comments: