Thursday, January 1, 2009

~akhIrnyA~

hmmmmm...(bunyi aku menghembus nafas)

cuti da nk abis...

ptg ni aku akn blik ke kg...

n then ari sabtu ni aku akn strait blik ke ipoh...

dgn menaiki bas...hehe...sab2 pagi...

parents aku xley anta...

ade mesyorat..hadoiiii....

brg aku bpk la byk..

cne aku nk angkut sorang2...

hei...

jap lg ble da blik kg...

make...tertangguh la hubungan aku dgn dunia maya utk beberapa hari...

or mungkin akn mencapai seminggu..atopon lbih lgi..

krane nk menantikan sume nye menjadi kembali normal..

n ble aku da blik smule ke maktab..

4sure lah...aku akn jarang skali menulih@mencoret@mecarot(mksud die merepek*hostel language) d blog aku nih..

hal ini kerna...tenet connection kt mktab tidak lah sepantas tenet d umah...(kenyataan la 2)

hehe...so..aku nk ucap babai kt kwn2...

hari2 sibok ku akn bermula xlame lgi je...

smoga aku dpt tempuh nye tnpe aku jtuh pengsan/jtuh sakit/jtuh tangga/jtuh hati/n segale jnis jtuh yg membawa keburukan n kemaluan lah kpd aku...huahuahahau...

huhu...gudbye hols!!! c u again !(dunno when)

okeylah...nk kmas2 dulu...tata...

sehingga berjumpe lagi...insyaAllah...




senyom selalu ye kengkawan ku!~ngaaaa~ =)

1 comment:

Anonymous said...

wahhh!!!
bwk la broadband 2 mai eypowh~~
bru le ade power kuderrr~~