Wednesday, January 28, 2009

~jAlAn2 d nEgEri pEnyu~

penyu sedih..(adek aku kasi name nyunyu*huduh tol name*)


wuwu..da lame xmencoret..
bkn ape..bz...
lagipon tenet cm hampeh je..
mmg x r wei..
skang ni aku kt uma..
so..ade la mase nk bkk jap..
lagian pule...ade bnde yg bley d tulih..
aku p tenganu..
tmpat aku mule 2 dpt pendidikan awal..
tmpat aku knl dunia..
negeri yg bru pas mengundi..
hehe..xsgka..
gle bpk ramai org..
xtau ah knape..
nk jupe otel yg available setahun..
hehe..makin indah upenye tpt ni..
dulu cm xde ape sgt..
skang ni cm2 da ade..
tp..mknn n pakaian kt c2 still xley lwn harge cam kt klntan la..
mahal gak tau..
nasi sepinggan+ayam goreng+kuah+sayur grg kcg pjg=4.50..
mk aku..nasi sepinggan+tenpe nipis lg kcik 2kpg+ikan kembung+syur grg kcg pjg= 6.50
mhl gle...
hei..2 je la aku nk cte..(ilg mood da akoo nk nulih)



pemandangan dr bwh..

masjid kristal..

bazar warisan=sebelah pasar payang

No comments: