Wednesday, June 1, 2011

kepala rasa berat n berdenyut


beberapa hari yg lepas ade barbeque kt umah aku. anjuran TESLians batch aku la. rumah aku adelah host yakni berfungsi untuk menyediakan tempat berbeque sbb rumah aku py laman besar n cantik n ade tmpat bbq. haha. oleh sebab bbq dibuat ketika hari hujan (pertama dlm sejarah), budak2 lelaki yg agak pintar ini mengambil keputusan untuk membakar sate di bwh meja.hoho. aku pon turut terlibat untuk membakar sate n ayam. n sebagai akibatnye (kenyang yg melampau2 adelah salah satu akibat) aku telah menyedut byk gile asap. rase nk mati (okey, diorg kate aku exaggerate). yelah. mlm tuh even lepas mndi bagai aku still bau asap di mana2. esok pagi aku bgn tdo, kepala aku berat, rase dung dang dung dang dlm pale.bau asap masih kuat.sungguh aku xphm. ditambah pule dgn cuaca yg tibe2 panas terik, menambahkan kesengsaraan kepala aku. so, aku nekad.keputusan diambil. sebijik panadol ditelan masuk ke esofagus.fuh, pahit.kemudian aku baring lgi sbb lgi 2 jam aku perlu ke kelas ES yg memeningkan. still, xhilang headache tersebut. habis kelas aku tdo mlm. esok pgi bgn kepala masih tersa berat.sungguh aku xphm.xpenah sakit kepala berlarutan smpai 2 hari. hadoi...nk kene telan lagi panadol yg xbes tuh.tu je la nk cte.


main pointnye di sini, walopon aku tgh sakit pale, aku still tulis blog pasal sakit pale. sakit betul pale aku pikir nape sakit pale aku xilang n nape aku still tulis blog pasal sakit pale walopon aku tgh sakit pale. sakit pale sakit pale sakit pale.




kami bako bako





bako bako n makan makan



zoom lagi





kalah sate kajang




akibatnye..ini aku.^OO^ <-- kesan dari pembakaran n pemakanan





sekian.nk pgi tdo.

No comments: